Fjell kommune er eit arkivorgan med ei felles arkivteneste. I Fjell kommune vert arkivmynden utøvd av servicetorgsjefen på vegne av kommunestyret, jfr arkivforskriftenes § 1.
På Fjell rådhus ligg sentralarkivet for samtlege einingar i Fjell kommune. Dokumentsenteret handterer post og arkivtenester for dei fleste einingar og avdelingar.
Frå 01.01.2017 vart saksarkivet i kommunen fullelektronisk. Alle fagsystema har papirbasert arkiv. Har eit offentleg organ både papirbaserte og elektroniske arkivdokument innan same arkivserie/arkivdel, skal dei sjåast på som papirarkiv etter gjeldende regelverk.
Arkivskaparar i Fjell kommune
Følgjande arkivskaparar skal bygge opp og vedlikehalde arkivseriar i kommunen;
- Sentralarkiv
- Sakarkiv for heile kommunen.
- GNR/BNR arkiv for Plan og forvaltning
- Personalarkiv
- Møtebøker
- Kopibøker
- Offentleg journal
- Barnevern
- Sosialtenesta, NAV
- PPT
- Psykiatrisk team
- Kommunepsykologar
- Rask psykisk helsehjelp
- Pleie og omsorg
- Ergo-/fysiotenesta
- Helsestasjonen
- Legekontoret
- Alle kommunale barnehagar og skuler
Alle arkivskaparar skal vedlikehalde arkiva i samsvar med reglar i arkivplanen.
Laster...